Det har varit tomt utan hennes små trippande tassar <3

I fredags lämnade jag Pixie hos Carrie och Robin. De passade henne hela helgen eftersom jag skulle ut i fredags och Carrie inte ville lämna henne ifrån sig redan på lördagen :P
Sen kom Sara, Emelie, Rasmus och Markus hem här och förfestade och sen drog vi vidare till Dagstorp för att lyssna på Arvingarna! Jag stod och dreglade över Casper typ halva kvällen :P hihi.

Såhär snygga var jag och Sara <3


Igår så tog jag sovmorgon, gick inte upp förren 11.25 :) Sen satt jag i soffan och mös tills Philip kom hem. Vi åkte till jägersro centrum och sen åkte vi hem och åt tacos och mös med film. 
När Carrie kom och lämnade Pixie idag så märkte jag hur mycket jag faktiskt saknat henne :) Det har varit tomt utan hennes små trippande tassar <3

Imorron börjar jag plugga, Filosofi A och Administration A.. är lite nervös faktiskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0