Fick minsann en liten åktur oxå!

Oj, idag har varit en lååång dag... Vi började 10.15 med att åka hem till svärföräldrarna för att titta på nya porschen :) Mycket najs!! Fick minsann en liten åktur oxå! Cooooolt!!! :D
Sen åkte Philip till skolan för (ÄNNU) en sittning, och jag brummade till Vellinge. Eller rättare sagt Höllviken för att hälsa på Ulrica på "jobb". SEN åkte jag till Vellinge för att hälsa på syster, syster och mor & far :) 
18.10 åkte jag från Vellinge, inom Staffanstorp och hämtade upp Hanna och sen åkte vi hem här för att titta på Melodifestivalen!

ERIC VANN!!! Wiie, för en gångs skull vann en BRA låt!! 
(Okej, jag gillade ju faktiskt The Arks låt när de vann)

Nu har Hanna åkt hem och kvar sitter jag och Pixie och tittar på "Heartbreakers" :)
Ska bli spännande att se när Philip kommer hem imorronbitti, sist mötte jag ju honom i dörren när jag skulle ut med Pixie kl 8.20!! Förhoppningsvis kommer han hem tidigare!!


Jag vill oxå ha Erics autograf på halsen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0