För övrigt känns allt mycket bättre idag

Igår var jag lite väl bitter, idag är jag på bättre humör! :)
Hanna har varit här och fikat lite :) Jag passade på att utnyttja henne lite, så vi åkte till plantagen där hon fick stanna kvar i bilen med Pixie medan jag sprang in och köpte ett kompostgaller! :D Sedan sprang jag in på Nova och köpte fika på EspressoHouse och så åkte vi hem till mig och mumsade. Hon har även lovat att jag får utnyttja henne på någon av hennes håltimmor när jag måste in på utbildningscentrum på stadsbiblioteket, då ska hon stå utanför och mysa med Pixie! :P hihi.
Nu har hon åkt hem och jag och Pixie sitter och myser i soffan. Snart är det dax att börja med maten.. Blir till att äta själv ikväll eftersom Philip är i skolan och tentapluggar. För övrigt känns allt mycket bättre idag, jag har t.o.m dammsugit!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0