Idag orkar jag nog inte göra nånting alls faktiskt

Igår mötte jag upp Hanna utanför af, hon hjälpte mig att passa Pixie medan jag var där inne och visade mig :P Sen skulle hon passa Pixie medan jag var inne på vägledningscentrum och sökte några kurser, men de hade stängt! Så typiskt! Får försöka fixa det nästa vecka istället..

Philip var i skolan nästan hela dagen igår och pluggade till tentan idag. Så eftersom både jag och Carrie var sugna på sushi så köpte hon med sig det och kom hit!! :) Mysigt värre!
Sen dök även Robin och Kim upp efter att de varit på nån konsert.

Idag orkar jag nog inte göra nånting alls faktiskt, inget utanför lägenheten iaf :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0