Jag gillar inte söndagar

Det har varit en intensiv helg... började fredagen med att plocka undan och plocka lite..
Igår städade vi som galningar! Vi började med att renbädda sängen, sen dammade vi och städade undan på alla möjliga ytor. Jag tog köket och Philip tog badrummet. Sen dammsög jag och torkade golvet medan Philip rensade lite i garderoben. Efter ca 4h var vi färdiga! Man trivs så mycket bättre i en ren och fräsch lägenhet! Sen bakade jag lite kakor, eller ganska mycket kakor faktiskt..
Sen skulle vi belöna oss med sushi för att vi varit så duktiga! Carrie har introducerat mig för yunbo inne i malmö och de har sååå god sushi! Därför körde vi till malmö för att köpa mat, men de hade stängt! Så vi fick köra tillbaka till Lund och äta på wasabi istället. Men deras sushi är inte alls lika god! Irriterad!

Idag gick vi (eller jag rättare sagt) upp halv 9. Kissade Pixie och började sedan förbereda för Brunch-kalaset kl11. Sen kom gästerna och vi hade kalas för Philip. Det var trevligt men högljutt :P Och stackars lilla Pixie blev sliten mellan alla som ville hålla. Buren, trampad på och busad med. När alla gästerna hade gått slocknade hon som en bebis i soffan.

Jag gillar inte söndagar, jag har alltid en sån konstig känsla i magen på söndagar. Ännu en vecka har gått, och imorron börjar en ny. Vad har jag åstakommit den här veckan? Absolut ingenting känns det som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0