Jag ska få ordning på mitt liv!

Trött på att min energi och entusiasm går som en berg&dalbana. Igår var det på topp, men idag har både energin och entusiasmen sjunkit. Försöker att inte låta mig nedslås allt för mycket, men det är inte så lätt att peppa sig själv..
Men jag har iaf bestämt mig för att det SKA bli ändring!
(återigen har jag bestämt mig för det, undrar om jag ska börja ta det som en pik att det aldrig fungerar...)
Jag SKA skärpa till mig och söka till nti och fortsätta mitt eviga jobbsökande. Jag ska INTE låta mig hindras av Pixie, jag kan fortfarande träffa kompisar och ha skoj.
Har sagt det flera gånger innan men jag provar att säga det igen: Jag ska få ordning på mitt liv!



Imorron fyller min Philip 23år :) Stackarn har tyvärr tenta, men inte förren på eftermiddagen så jag ska försöka fixa en riktigt mysig frukost.. Kanske t.o.m frukost på sängen! :)
<3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0