Okej, jag är väl liiite bitter..

3rätters middag igår, blev bara 2rätters eftersom efterrätten inte stelnat ordentligt när det var dax att äta den :P Men de andra två rätterna var goda och vi hade mysigt ändå! :)
Och efterrätten får avnjutas idag istället :)

Förrätt: Räk & Laxcocktail
Varmrätt: oxfilé & potatiskaka
Efterrätt: Fläderpannacotta




Idag är en sugig söndag! Philip har två tentor den kommande veckan så han har åkt till skolan och kommer tillbringa typ hela dagen där för att plugga. Sen kommer han bara hem om och hämtar sina handbollsskor och åker sedan iväg för att spela lite handboll med några kompisar. Medan jag måste tillbringa precis hela dagen här i lägenheten! SUGIGT!!!
Och det värsta är att lägenheten MÅSTE verkligen dammsugas! Och där är kaos i hallen eftersom vi rensade i garderoben igår.. jippie vad jag är glad att jag är fast i lägenheten idag...


Okej, jag är väl liiite bitter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0