Vi besökte vår favoritbutik!

Gjorde ett övningsprov inför högskoleprovet idag.. Inget bra resultat! Fy fan! Fast blev ju itne direkt överraskad :P
Ska prova igen imorron, får se om det går bättre då.. Det beror ju lite på, man kan ju ha flyt och få lite lättare ord bla..



Sen mötte jag upp Carrie på Entré. Vi besökte vår favoritbutik!

Carrie handlade för nästan dubbelt så mycket som mig :P Jag nöjde mig med 3st lite längre linnen :)
Jag är nöjd iaf..

Råkade även för första gången låsa mig ute.. Glömde nycklarna i lägenheten när jag skulle ut o kissa Pixie. Så fick ringa och jaga Philip så han fick komma hem o öppna för mig! :P Satt ute i trapphuset i ca 1h.. Kissnödig, ska tilläggas! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0