Allt som allt har jag haft en underbar födelsedag!! :D

Idag är min födelsedag! Idag blir jag hela 23 år gammal... Åldersnojjan springer bakefter mig och har gjort sen jag fyllde 18 :P
Men jag har haft en underbar dag, kunde inte haft bättre väder!! :)
Började dagen med frukost på sängen med sång och paket av världens bästa älskling, Philip! <3
Sen hade jag en lugn morgon för mig själv, och sen åkte jag en snabb runda till IKEA.
Sen fikade jag äntligen med Ulrica, var jättelänge sedan jag träffade henne och vi hade MYCKET att prata om!! :D
Sen hämtade jag upp mamma på jobb och åkte hem där, hon färgade mitt hår (det behövdes verkligen!)
Och sen spontant så bestämde jag mig för att klippa håret, så jag rusade ner på Lady & Kalufsen eftersom de har drop-in och tur var att där var ledigt! Så nu är jag supersnygg i håret! :)
Sen åkte jag tillbaka till Lund, lagade mat och åt underbar middag tillsammans med Philip. Till efterrätt blev det chokladpudding med supergoda jordgubbar!
Allt som allt har jag haft en underbar födelsedag!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0