Den här veckan är iaf fullplanerad

Påbörjar min sista kursvecka i företagsekonomi och försäljning & service idag.. Tänk att det redan gått 4veckor..
På fredag går jag på sommarlov :P I 2veckor, sen börjar jag jobba..
Kan knappt vänta tills jag får reda på om jag kommit in på högskolan.. hoppas hoppas hoppas!!!
Den här veckan är iaf fullplanerad. Idag pluggar jag massor, imorron ska jag till Vellinge och umgås lite med mor, på onsdag ska jag plugga ännu mer, på torsdag är det utflykt med Philips föräldrar, på fredag är det prov, på lördag ska jag och Philips mamma åka och shoppa :) På söndag ska jag bara pusta ut och vara nöjd över att jag fixade en så fullpackad vecka ^^

Har förresten fått tillbaka resultatet på mina 2 inlämningsuppgifter i försäljning & service.. VG och VG+ !! Wiihoo!!


Längtar till fredagen den 10, Just us!
Mysfaktor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0