En riktigt underbar helg!!

I fredags var det fest! :) För jag har ju fyllt 23.. Det var jätteskoj!! :)
Här är en bild på Carrie, mig och Ammy när vi busar :)


Igår var jag och Philip på en roadtrip! Vi körde hemifrån vid 11-tiden och var hemma igen vid 17-tiden :)
Helt underbar dag! Vi var i Kivik på musteriet och sen nere i hamnen. Köpte lunch för ca 350kr! Bara massa fisk!! Åh, så gott! Och sen åkte vi till stenshuvud och åt maten, så underbart härligt!
På kvällen sen åkte vi hem till Carrie & Robin och tittade på Eurovision och åt massa gottigt!
Det var ju riktigt spännande där ett tag när Eric ledde utan att ens fått några 12:or men sen åkte vi ner och blev 3:a.. Men jag tycker ändå det gick bra.. :)

Här är jag på en jättefin strand :)
Det var riktigt kallt i vattnet..



Här är Philip på stenshuvud :)


Idag har vi haft kalas för mig, lite brunch och sen kaka :)

Allt som allt har det varit en riktigt underbar helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0