Måste skärpa mig

Har blivit lite mycket shoppande känner jag... Börjar få lite ångest, eftersom jag inte har nåt sommarjobb än och alltså ingen säker inkomst.. Borde spara mina pengar, men det är ju inte kul.
Igår spenderade jag i princip hela dagen på entré med Tette. Blev lite nya kläder och så sushi till lunch.
Idag har jag fikat med Ammy och tagit en runda på Nova. Blev lite shopping då oxå.. och sushi till lunch.
Nu blir det minsann INTE mer kläder den här månaden! Måste skärpa mig, annars kommer jag sluta i lyxfällan!

Hoppas på att jag hittar ett sommarjobb snart, annars måste jag fortsätta plugga under sommaren och det vill jag helst inte...

Måste även börja skärpa mig när det gäller träningen och äta rätt, såhär kan jag inte fortsätta..
Är det försent att börja på beach 2011? Okej, då kör vi beach 2012 istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0