Så idag har jag varit riktigt effektiv!

Philip åkte till skolan vid 11tiden och sen dess har jag varit ensam i lägenheten.. Han har fortfarande inte kommit hem än och jag förväntar mig inte att han kommer hem innan kl01..
Så idag har jag varit riktigt effektiv!
Jag har rensat frysen lite och konstaterat att den behöver avfrostas.. Men det tänker jag inte göra nu...
Sen har jag ringt min lärare i administration, och blivit godkänd! :) Woho!
Och sen har jag tillbringat resten av dagen till att plugga! Jag har varit jätteduktig tycker jag, jag har gjort båda mina närvaro-uppgifter OCH skrivit färdigt nästan hela insändningsuppgiften i företagsekonomi.
Nu har jag bara försäljning & service kvar, och den ska inte vara inlämnad förren på söndag.. Dock har jag ju ganska mycket att göra i helgen så får göra den imorron.

Sen har jag äntligen köpt ahlgrens bilar-glassen från glassbilen :) Fast de var inte så goda, och verkligen inte värda 89kr för 6st!!
Längtar till den 25maj för då släpps ny glass :) Turkisk peppar-glassar och dumle-glass! :D Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0