Tada, min nya hobby!

Philip har länge tjatat på mig att jag måste skaffa mig en hobby! Jag har provat att ringa runt till stall för att ta upp ridningen igen, men utan framgång. Har sedan suttit och funderat och jag är ju väldigt mycket för att pyssla, och då påpekade Philip att hans mamma scrappar. 
Tada, min nya hobby!
Så, idag har vi varit där hemma och ätit lite mat och jag bakade en kladdkaka som vi hade med oss. Och så visade Philips mamma mig alla hennes fina saker! Massor med saker!
Och snäll som hon är så prackade hon på mig några ark och band, och massa tidningar! :)

Så det här har jag att börja arbeta med, några olika papper, ett foto och några band. Så får vi se om det är nånting för mig eller inte.. Och fick låna massa tidningar som jag ska titta igenom.



Imorron fyller jag år... Är inne på min sista dag på mitt 23:e år på denna jord.. Imorron påbörjar jag mitt 24:e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0