Ett fiskrökeri

Vi gick upp hyfsat tidigt idag för att köra till Höör och hälsa på Ammy på hennes andra jobb :)
Ett fiskrökeri. Det tackar inte jag nej till! ^^
Såklart kunde vi inte åka därifrån tomhänta så det blev massa lax för 220kr!
Efter det åkte vi till Väla centrum för att köpa matskål till lilla vovven som flyttar hit på fredag. 
Philip ville ha lunch och blev sugen på Pizza Hut, så vi åkte hela vägen till Malmö för att äta "lunch" :P

Nu har vi äntligen kommit hem och det var så mycket annat vi skulle gjort idag.. Men jag har iaf hunnit göra mitt prov, det tog inte mer än 10min :P
Nu ska jag se om jag kan göra lite nytta som t.ex dammsuga eller gå ner med källsorteringen..


5dagar kvar..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0