Och då snackar vi VARMvatten

Det börjar kännas i huvudet att man inte sover tillräckligt mycket. 

Idag stängde de av vattnet kl9. Det ska va avstängt i 6h! 20 i 10 hoppade jag in i duschen.. Det kom vatten som vanligt de första 30sek.. sen blev trycket mycket lägre, och det kom endast varmvatten.. Och då snackar vi VARMvatten. A-J ! Men jag fick iaf duschat av mig och schamponerat håret :P Det var lite trixigt att skölja håret i skållhett vatten, men det gick..

Blev sugen på mannagrynsgröt till frukost, men mina mannagryn gick ut den 30/4 så jag skippade det och fick nöja mig med flingor istället. Men jag ska köpa hem nya mannagryn så kanske det blir gröt imorron istället :)



Myrahs ena öra har inte ställt sig upp än, hon är så söt!
Philip hoppas på att det inte kommer ställa sig, för han tycker att hon ska se ut så! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0