Och ja, jag fick jobbet!! :D

Idag har jag äntligen dammsugit! Herregud, det behövdes! Tror vi hade halva gräsmattan i hallen. De har klippt gräset och sen har det blivit blött så jag och Myrah har fått med oss en del upp. Usch!

Sökte ett jobb för ett tag sedan, fick ett mejl från dom för 3dagar sedan med lite info. Och igår ringde dom!
Intervju per telefon, första gången det hände och det var sååå mycket lättare än face to face!
Jag tyckte att det gick strålande, hon gick att skämta lite med och jag var på top!
Och ja, jag fick jobbet!! :D
Det ska bli riktigt spännande faktiskt!!

Igår färgade jag håret brunt, det gick inte så bra. Färgen fäste i hårbotten där jag var blond, men resten av håret är fortfarande svart.. Med en liiiiten ton av brunt :P
Nu ska jag duscha, sen ska jag baka kladdkaka och sen kommer Johanna hit på fika! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0