omväxling förnöjer :)

Fick ett infall att ändra om lite, mest för att vovven ska få lite plats men även för att omväxling förnöjer :)
Så därför har vi flyttat ut bokhyllan som stod i köket, ut på balkongen. Och imorse hjälpte Philip mig att flytta bokhyllan som stod i sovrummet, ut i köket. Så jag har tillbringat förmiddagen med att rensa bland sakerna som stod i bokhyllan och ställa det fint. 
Har hittat massor som jag kan sälja, så ska flörta lite med Carrie o se om jag inte kan få hänga på henne nån dag :)
Nu har vovven fått en fin sovplats i sovrummet och en egen hylla på bokhyllan i köket ^^

Nu vill jag verkligen ha hem henne! Egentligen hade vi kunnat hämta henne idag, för idag blir hon 8veckor!
Men eftersom Philip går i skolan så har vi inte tid att hämta henne förren på fredag, så jag får hålla mig..



3 dagar kvar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0