Strömavbrott.. Jippie!

Myrah har börjat anpassa sig till livet på Sunnanväg :)
Hon lägger sig tillrätta ganska fort på kvällen och inatt behövde hon inte ens ut o kissa vid kl3
Dock så tycker hon att det är dax att stiga upp kl6.. det gillar INTE jag :P
Igår lärde Myrah sig "sitt" :) Efter 3 försök och en halv köttbulle! *Stolt*
Jag undrar om det bara var tur eller om hon faktiskt är smart.. För hon verkar verkligen inte fatta vad hon INTE får tugga på! Hur många gånger man än säger till henne så fortsätter hon tugga på sin säng och på golvlisterna i köket.

Igår var det världens åsk oväder! Det var nog första gången sen jag var liten som jag faktiskt var lite rädd..
Och helt plötsligt så kom det en blixt, snabbt efter en ordentlig smäll.. och så dog dator och tv.
Strömavbrott.. Jippie!
Det är sjukt så handikappad man blir utan ström. Man kan inte använda datorn, se på tv, laga mat..
Och helt plötsligt så skulle Philip till skolan för att plugga, så jag fick sitta hemma själv utan ström och ha tråkigt.
När strömmen äntligen kom tillbaka så hade vi ändå inget internet. Tack och lov kom det tillbaka mycket sent på kvällen så jag hann iaf skicka in mitt arbete i tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0