Vi är tre!

Vi är tre!
Hemresan gick bra, hon var lite orolig men sov mesta biten. Hon sprang sen glatt omkring i lägenheten och utforskade :)
Natten har dock varit mycket värre! Hon har saknat mamma och syskon så hon ha gnällt jättemycket inatt.
Kvart i 3 var det dax för en kisserunda.. Och sen var det dax att stiga upp halv 7..
Jag är TRÖTT! Det är inte lätt att sova när Myrah och Philip turas om att ge ljud ifrån sig :P Antingen så pep hunden eller så snarkade karln.
GÄSP!

Myrah i bilen på väg hem :)
Hon ser brun ut, men hon är egentligen svart.


Idag ska vi kanske hälsa på Philips föräldrar och kanske träffa Robin och Carrie. Förutom det ska vi bara va hemma och mysa med Myrah så hon känner sig hemma :)
Och jag ska försöka klämma in att skriva lite på mitt arbete i Etik & Livsfrågor så jag slipper sitta med allting imorronkväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0